דלג לתוכן הראשי

הצהרת נגישות

הסדרי נגישות חברת לה זולי מבית אופריישן סלולר
חברת לה זולי מבית אופריישן סלולר

נוקטת את מירב המאמצים ומשקיעה משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיה שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ”ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

מידע על נגישות האתר

מעודכן ליום ‏01/01/2024

אנחנו ב בלה זולי מבית אופריישן סלולר תמיד שואפים לספק לקהל הרחב הגולש באתר תוכן נגיש ככל שניתן, ללא כל קשר לטכנולוגיה בה נבנה האתר. אנחנו פועלים לעדכן ולהטמיע את כללי הנגישות ככל שניתן, בהתאם לעקרונות תקן הנגישות. האתר מותאם לדרישות הנגישות לרמה 2 (AA) של התקן W.C.A.G 2. הנגישות באתר מותאמת לדפדפנים המובילים.
בשל תנאים שאינם בשליטתנו, ייתכנו מקרים בהם לא נהיה מסוגלים לספק את המידע בצורה נגישה, לרבות משום שחלקים מסוימים באתרים טרם הונגשו. אנו נעקוב אחר מקרים אלו על מנת שנוכל לספק את הפתרון הטכנולוגי המתאים.

מסירת מידע בפורמט נגיש: בהתאם לצורך אנו מעמידים עבור לקוחותינו אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות בהתאם לצרכיהם הספציפיים ככל האפשר. לפניות ומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכז/ת הנגישות של החברה שפרטיה מופיעים בהמשך ההצהרה.

יש לציין כי אנו ממשיכים באופן תדיר במאמץ לשפר את נגישות האתר כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה, כולל אנשים עם מוגבלויות, לגלוש בו בצורה הנגישה ביותר. במידה שנתקלת בבעיה או תקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח להתעדכן בכך ואת/ה מוזמנים לפנות בנושא לרכז/ת הנגישות שפרטיו/ה בהמשך ההצהרה, ואנו נעשה כל מאמץ למצוא פתרון מתאים ולטפל בפנייה בהקדם האפשרי. כדי שנוכל לטפל בבעיה בדרך הטובה ביותר, אנחנו ממליצים מאוד לצרף פרטים מלאים ככל האפשר:

  1. תיאור הבעיה
  2. מהי הפעולה שניסיתם לבצע?
  3. באיזה דף גלשתם?
  4. סוג וגרסה של הדפדפן
  5. מערכת הפעלה
  6. סוג הטכנולוגיה המסייעת (במידה והשתמשתם)

פרטי התקשרות:

כתובת:קק"ל 90 כרמיאל
שם העסק: אופריישןן סלולר (חנות האם של לה זולי - חנות פיזית)
שם החברה: אופריישן סלולר
טלפון להתקשרות: 04-8737703

פרטי רכזת נגישות:

שם רכז/ת הנגישות: אושרי כהן גלילי
טלפון: 054-8184476
מייל: Oserig@gmail.com

תיאומי נגישות לפני ביקור:

מייל לתיאום ליווי: Oserig@gmail.com
טלפון לתיאום ליווי: 04-8737703

אנשים עם מוגבלות בשמיעה יכולים לצור איתי קשר ב:

מייל:  Oserig@gmail.com

הסדרי נגישות מבנים

להלן הסדרי הנגישות הקיימים בבית העסק
קיימות חנית נכים
קיים רצף גישה מהחניה לחנות 
קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות
קיימים שלטי זיהוי 
קיים דלפק מודיעין מאויש
ניתן להיכנס עם כלב נחייה ושירות
במקרה בצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות בעמדת האירוח כדי לקבל כל סיוע הנדרש.

מבוא:
• אתר la-jolie.co.il ("האתר") המופעל ע"י אופריישן סלולר ומשמש גם בתור אתר מכירות לרכישת מוצרים כגון: ציוד צילום ותאורה למקצועות היופי והבלוגרים.
• האמור בתקנון זה בלשון זכר הוא לשם הנוחות בלבד והתקנון מתייחס לבני שני המינים באופן שווה.
• הרכישה באמצעות האתר כפופה לתנאים המפורטים בתקנון זה.
• עצם רכישת המוצר באתר תהווה הצהרה מצד הלקוח כי קרא את הוראות תקנון זה, הבין אותן והסכים להן. התקנון מהווה חוזה מחייב בינך לבין החנות.

הרכישה:
• האתר מאפשר ללקוחות קנייה נוחה, קלה ובטוחה של המוצר באמצעות האינטרנט.
• ניתן לרכוש את המוצרים באתר בכל עת עד לגמר המלאי.
• הרכישה באתר הינה באמצעות כרטיס אשראי בלבד והעסקה תתבצע לאחר אישורה ע"י חברת האשראי.
• מחיר המוצר באתר כולל את המע"מ
• ביצוע רכישת מוצרים באתר מותנה בהיותך בגיר (מעל גיל 18).
• החנות שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את שיווק ומכירת המוצר בכל עת וכן לשלול זכות רכישה באתר מכירות על פי שיקול דעתה.

שירות לקוחות:
• בכל שאלה או בירור לגבי המוצר, ניתן לפנות אל נציגי השירות של החנות בטלפון 048737703.


קניין רוחני:
כל זכויות הקניין הרוחני באתר מכירות זה הינן רכושה הבלעדי של החנות אופריישן סלולר.
• אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת במידע כלשהו מן האתר ו/או מאתר מכירות זה, אלא אם ניתנה הסכמה לכך מראש ובכתב מטעם החנות.

מדיניות ביטולים והחזרות:
ניתן לבטל את העסקה באמצעות פניה טלפונית לשירות הלקוחות של החנות. ביטול העסקה יהיה בתוקף אך ורק לאחר קבלת פקס או דואר אלקטרוני מהחנות המאשר את הבקשה לביטול העסקה. במקרה שהביטול אושר – יש להשיב את המוצר לחנות כאשר כל העלויות הכרוכות בהחזרת המוצר תחולנה על הלקוח. החזרת המוצר תיעשה כשהוא באריזתו המקורית בצירוף החשבונית המקורית ושעדיין לא חלפו 14 יום מתאריך רכישת המוצר.
• במקרה של ביטול העסקה, תחזיר החנות ללקוח את סכום הרכישה שבוצעה.
• אם ביטול העסקה יתבצע לאחר שהלקוח כבר קיבל את המוצר לרשותו, הלקוח יישא בעלות משלוח המוצר חזרה לחנות, זאת בנוסף לדמי הביטול.
מדיניות ביטול העסקה המפורטת לעיל תחול רק ביחס למוצרים שנרכשו באתר. החנות לא תטפל בהחזרת מוצרים שנרכשו באמצעות מקור אחר.

אספקה:
• החנות תדאג לאספקת המוצר ללקוח לכתובת שהוקלדה על ידו בעת ביצוע הרכישה באתר מכירות, תוך עד 7 ימי עסקים.
• החברה לא תהא אחראית לכל איחור ו/או עיכוב באספקה ו/או אי-אספקה, שנגרמה כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתה.
• משלוח המוצר יבוצע לכתובת שנמסרה ע"י הלקוח בעת הרכישה, או שהלקוח רשאי לאסוף את המוצר באופן עצמאי.
• מחיר המוצר אינו כולל את עלות המשלוח.
• משלוח עד הבית – כעד 7 ימי עסקים (יומי שישי, ערבי חג וימי בחירה לא נחשבים כימי עסקים), למושבים, כפרים יתכנו סטייה של יום-יומיים נוספים.


אחריות ושירות:
• האחריות למוצר מכסה פגמים מהותיים בגוף המוצר ו/או פעולתו אשר נגרמו על ידי החנות.
• האחריות למוצר - רינג תאורה ניתנת לתקופה של 6 חודשים מיום הרכישה.
• האחריות למוצר - מיקרופונים ניתנת לתקופה של 6 חודשים מיום הרכישה.
• האחריות תקפה רק לגבי לקוח המחזיק בידיו הוכחת קנייה מקורית ורק אם הרכישה נעשתה באמצעות החנות האתר מכירות lajolie.co.il. החנות שומרת לעצמה את הזכות לדרוש מהלקוח להוכיח כי הינו הרוכש המקורי של המוצר.
• הסעד הבלעדי לכל מוצר פגום המכוסה במסגרת האחריות מוגבל לתיקון או להחלפה של המוצר הפגום. החבות הכוללת של החנות ביחס לכל מוצר פגום לא תעלה בשום מקרה על מחיר הרכישה של המוצר הפגום.
• החנות לא תהא אחראית לכל נזק ישיר או עקיף הנובע מהשימוש או השימוש השגוי במוצר לרבות כל נזק מקרי, מיוחד, עקיף או תוצאתי – ככל שהחוק מתיר זאת. על הלקוח חלה האחריות וכל סיכון וחובות עבור אובדן, נזק וחבלה לגופו ו/או לרכושו ו/או לרכושם ו/או לגופם של צדדים שלישיים, הנובעים מהשימוש ו/או אי השימוש במוצר, למעט במקרים בהם נקבע כי הנזק האמור נגרם עקב רשלנותה הבלעדית של החנות.
• להפעלת האחריות ולקבלת שירות למוצר יש ליצור קשר עם החנות בטלפון: 048737703.

אבטחת מידע ופרטיות:
•החנות אופריישן סלולר, רשאית להשתמש במידע המופיע בטופס על מנת להביא לך את המידע והשירותים המבוקשים. מידע אישי זה לא ייחשף ולא ייעשה בו שימוש נוסף למטרות שיווקיות ללא רשות.
• החנות נוקטת באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר, על סודיות המידע. במקרים שאינם בשליטת החברה ו/או הנובעים מכוח עליון, לא תהא החברה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, ישר או עקיף, שייגרם ללקוח, אם מידע זה יאבד ו/או יעשה בו שימוש לא מורשה.
• החנות מתחייבת שלא לעשות שימוש במידע המסופק לה ע"י הקונים אלא על מנת לאפשר את הרכישה באתר מכירות ובהתאם לכל דין.